Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 19 March 2012

kek sayer huduh..haha=p

hmm..da lama berangan nk baking kek..
oven ader..
alsan yg plg kukuh adalah disebabkan..
tiada perkakas...

akhirnya..berjaya membeli itu ini...
so..gedebak-gedebuk la sensorg kt dapor..

saya x hingat ambik resipe kt mane..

niat di hati...nk buat CHOC CAKE+CHOC GANACHE..
kek da siap...nk buat cekelat ganache tu..
tibe menyempat google...jumpe la plak gamba ni...dr blog cik ayu..
tQ cik ayu...


dia plus dgn creamcheese...
sungguh menyelerakan..bukan???
so dgn pantas la mengubah plan..
kebetulan seme bahan ader...
berangan laaa...wowww..meletop kek aku nanti....

selepas beberapa ketika...
gini pulok jadiknyer...

wakakaaka....
da puas snap carik angle terbaekk..

tau ape perkataan pertama encik suami??

"HUDUH NYER KEK"

hahahahaa..cisssssssssssssss.....huduh bukan sebarang huduh...cube rasa dulu hokeh...

saya da take note segala kelemahan...nnt saya akan perbaiki..
ini FIRST TRIAL SAYER..ok what..(hahaha..ayat penyedap hati..)

seb bek la..walau kek huduh..tp sambil2 tu..
berjaya menghasilkan puding roti yg gedik....ngeh2...

taraaaaaaaaaaaa!



bersedia utk dibawa bekal ke opis..
encik suami satu..
saya satu....
kek saya huduh kan?? awak xyah bawaklaa....hahahahaa=p

PRACTICE MAKE PERFECT...!!! chaiyukk2..


6 comments:

  1. huduh tp sdap kan....
    kena buat lg nmpknye..hehe
    biasa la...1st time buat kan...
    kena cuba lg...

    ReplyDelete
  2. lapar dan saya nak makan kek anda skang..hihi :P

    ReplyDelete
  3. huduh pun xpe..yg penting sodapppp...

    ReplyDelete
  4. thanx kak yie..hihi..

    k.azie&dina...hohoho..tq u oLs..tlg abeskan kek i...=p

    ReplyDelete
  5. puding roti tu mngancam la..nak resepi...ngeeee...

    kek tu ...org ckp ..'dont judge a book by its cover..'

    ReplyDelete
  6. cik shila...terima kasih d atas pujian kek saya yg ibarat dayang senandong itu...
    abes tau opismate i makan...(xtaula kalau kot2 depa terpaksa makan..wakakaaka)

    puding roti..ops..i xde spesel resipi..just godak2..
    blender je roti+susu sejat...
    bancuh guna serbuk agar2+gula or susu pekat kalau suka..(plus air..ikotla portion yg disyorkan pd paket)
    perasakan mengikot suka..sejukkan....taraaaa..da jadik...;)

    ReplyDelete

anything 2 share??