Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 19 April 2012

sajer jer COBA2..TRY TEST..

hahahaha..
kami slalu berangan...
dia kata...dia kata tau..bkn saya...
saya bkn materialistik orgnyer okeh..hohoho...

dia nak:
HONDA.satu..
MUSTANG satu..(sbb dia suke MUSTANG dlm citer HAWAI-five-0 tuh.)
BMW satu..
ALPHARD satu..
PAJERO ke HILUX ke..ape ntah satu....nk buat masuk utan or p mancing..
(pedulikkan jenis or model aper.....)
lg ape ntah disebutnyer..ada 10!!!
fuyooo..sepuloh dek non...!! dia hingat dia ada parking besar padang bola kt umah dia tuh?


last2...
utk pengguna yg xberapa nak mampu nk pakai HONDA or FORTE..or MAZDA..or LANCER..
pergi jelahh mana2 showroom PROTON berdekatan...
PREVE..ooo yeah....i think....ok what... (ohh..saya bkn jurujual PROTON..hihi)


secara logiknyer..
memangla kan kite xmampu dgn kondisi usia bekerja yg setara dgn usia pokok jagung..
cer tgk org2 yg bawak MERCEDES..or...BMW seme tuh..
cer tgk driver dia..seme tarap MAKCIK2 n PAKCIK2...dia da keje 20tahon kot..
kalau muda tuh..KOMPOM2 dia da mmg anak org ADA2..xpon sbb dia masuk MLM..
signifikan x alasan saya?? strong correlation kan? hahahaaha..
(ayat org dengki..ahahahaa)

Insyaallah...kite semua akan mampu...janji mesti BERUSAHA!!

p/s: apa2 pon..saya menten cayang kat BLM saya tuh...xkesahlaaa....saya bayar..bukan anda yg bayar..kwang2...

4 comments:

  1. Lepas Cuba Test Try: Komen aok cane?, huhu

    ReplyDelete
  2. hihi..koi raser best gak...smart!!!
    murah pon murah...kalau nk body tahan mcm BMW..bayar rege BMW laa.yer dak?? aPER lagi..aok p la booking cepat!!
    booking skrg...maybe dpt bln puasa nih..(koi kene mintak komisen kat PROTON nih...hohoho..)

    ReplyDelete
  3. Cik aja dpt komisin brpa percent?..hahaha...dapat bulan puasa...hoho...ada kereta rayalah tahun kalau koi tempoh...hhhoho...muroh aok kabo?...hahaha...kene kumpul agi nie...

    ReplyDelete
  4. bapak muroh weiii.....nak banding HONDA..yer dak?? hihihi..

    ReplyDelete

anything 2 share??