Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 10 September 2013

TOTAL QUALITY MANAGEMENT

salam..
da baca tajuk entry ni??????????????

ni la tajuk antara subjek yg saya kene ajar semester ini....
what????????????????/

lari bidang.......!!!!!
cubela bagi subjek yg bkaitan dgn pengetahuan dlm kepala hotak saya...barula saya leh p ngajar sambil lenggang kangkung!!!!

ini subjek management?????
OH NO......
saya bukan mempunyai otak orang2 bisnes or sewaktu dengannya.....

seingat saya...
masa undergrad dulu....saya hambik satu jek subjek managemennt...yg betol2 basic!!!!
yg saya ingat....
lecturer tuh ngajar...siapa jawab dlm kelas dia bg point.....tambah carrymarks..
yg saya ingat...
lecturer tuh ngajar..saya ngantok...tido kot.....
yg saya ingat....
masa jawab final exam subjek nih...bilik kuliah black out....berpeluh2 masa tuh.....
yg saya ingat...
result subjek tuh...ok ok laaa...lepassss........................................

itu ajer!!!!!!!!!!!!!!!

ohhhhhh!!!! saya nk becakap pasal apa ekkkk ngaja subjek nih....??
saya baca2....semenye mcm sama jek........
5 minit dah abes......

kalau saya citer pasal resipi masak2 ke....barula leh abes masa mengajar 2 jam!!!!!

ok..saya akan berpura2 expert ketika di dalam kelas nanti....huaaaaaaaaaaa!!!!

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....saya seteressss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

anything 2 share??