Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 28 November 2013

my best frens wedding!!!

assalamualaikum dan salam sejahtera...

dah lama xmeluahkan..membebel apa yg terbuku di dalam hati...
harini saya xmau citer yg sedih2....saya nk citer pasal perasaan gembira saya tentang kawan2 saya...

hmm..beselaa..seme org pon ada kawan2...
n ada mcm2 kategori kawan2....dan kumpulan kawan2...
utk harini..saya nk citer pasal 3 org sahabat saya semasa zaman di UPM dulu...
saya xtau la nak luah cmane..tp kegembiraan menyambut majlis perkahwinan mereka membuat jiwa ini terusik...

segala2 nyer terbayang2 di mata....

ILhamah.....imah......
dia nih..ada gak perangai2 dia....
tp xpe....segala suka duka telah diharung bersama....
kalau dia lapo...dia ngantok....xpon mulot dia bising....hahahhaa..sabo jelah..
belaja aksi ala2 diVa nih....ngn cik mah laaa...diva ke??? hakhakhak...
Imah punyer wedding langsung time saya bertunang....tp alhamdulillah dpt attend belah suami dia kat kelantan....masa ni mmg tgh berdrama air mata bagai....hahahaahhaa...
insan kedua..
RUMAIZAH....rumec~
rum ni..selalu kitorang panggil dia kartun...
tapi kartun2 dia..dia ketua kelas hokehhh...
dia laa yg ajar saya layan ANIME....
so saya pon tau laa pasal tortoro studio gibli bagai....hehehehe...
sampai sekarang..saya rasa kalau nk layan kartun disney ke apa2 ke...
saya rasa Rum is d best my geng kartun!!!! memang feeling abes!!!!!!
tp sebenarnyer..rum matang dah tau.....dah jadik ummi pd hanna yg comel!!!
ohhh..rumec!!! xpercaya!!!!!!! cptnyer masa berlalu...
meletop make up rumec kawen!!!! baju pon.....i likeeeeee~
dan....

Si NURUL NADIAH....nad...
nad.....haihhh laa nad...
saya sayang dia nih....
nad nih geng lapo imah..sama spesis...lapo je ngantok...pelik aku..hahaha..
setiap manusia ada zaman kegemilangan..zaman kejatuhan...zaman kegelapan...
nad...aku harap...kite sentiasa bersama..
ko kan....aku doakan sangat2 ko berbahagia...
tabah melalui segala cabaran & dugaan hidop...
n baru2 ni laa tanggal 23 Nov 2013...
kami seme dpt attend wedding nad.....
alhamdulillah..yeayyyyy!!!!

dan ofcoz....
mereka semua juga dpt dtg meraikan hari berbahagia saya....

nad pengapit i tau....dtg sesat2 ke kampong saya..hihihi..
imah dtg dah bawak pewot....hihihi..
rum plak dtg masa ni dgn en.tunang dia...hohoho...
hmmm...saya xtaula apa yg saya merepek kan ini..
ianya sesuatu perasaan yg xdpt digambarkan....
hmmmm...

akhir kata....
layanla video masa kami semua di zaman xberapa nk matang nih....hahahaahha...
maluuuuu...maluuuuuu....
tapi kalau tengok...mesti gelak....hahahaahhaa....
masa ni kami tengah bengong2 tengah stay up study di kala kul 3-4pagi...hahahaha...

sayang korang...
ukhwah fillah abadan abada... ;)

p/s: insyaallah...akn dtg...
ada ramai lg sahabat2 lain yg belom saya bebelkan watak2 nyer d sini..hehehehe...


3 comments:

  1. Hadoilahhh.. klaka la korang. korang mmg gigih kan buat benda2 mcmni dr zaman muda2 dulu. tu mujur xde ayu. kalau x, mmg lagi gamat lah

    best tgk gamba2 lama. terasa mcm bnayak dah rupanya tahun2 yg kita tinggalkan

    ko mmg ratu air mata kan ja? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haruslaaa...mewarisi hampir 100% kelebihan arwah mak saya....air mata salah satu drpd nyer.....hahaahha...

      tu laaa k.lead....kami mmg terhegeh2 sket....video yg ayu ada pon...masih tersimpan baik skali....tungguuuuuu...hahahaha...

      Delete
  2. ajaaaaa...still...entri ko mmg menyentuh qolbu..duka ke suka ke..tq aja, moga betul la ungkapan yg kita selalu pakai, SAHABAT DUNIA AKHIRAT =').

    aisey, pe aku nk jawab ke hanna bila dia tgk vdeo tu (atau vdeo2 yang lain) satu hari nanti...........*krikkrikkrik*

    ReplyDelete

anything 2 share??