Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 24 December 2013

jom beranak...??? ;p

salam...
hai....marii...mariii...
berita baekkk....

tapi......
bukan year end sale yer kawan2!!!!

haaaaa....mariii..mariii....
sape yg nak beranak...
meh laa duk dekat2 saya....
ada yg lekat anak pertama...anak kedua...anak ketiga pon ader...

haaa..mariii..mariii....
mari duk dekat2 ngan saya...

sekarang nih seme org keliling saya sebuk lekat...
kiri kanan..depan belakang...
positif UPT katernyer....
student sendiri pon baru bersalin...sampai xsempat present final year projek...errr....

haaaaa...aper lagi....
mariii..mariiii..
duk dekat ngan saya...
hahahahahahahahhaahahaha.........hepi for them;)

speechless....

haaaaa...mariiii..mariiii....

saya???? insyaallah....sambong misi ke tahun 2014...
jom berusaha mengandung!!!

huahuahuahua.....

sekian~

5 comments:

  1. Insyaallah aja....mari kiter sama2 teruskan usaha 2014...semoga membuahkan hasil....AMINNNNN!!!!!

    ReplyDelete
  2. Aja..ko da mencube nasib jumpe Dr.Hamid Arshad tak?moh kite...

    ReplyDelete
    Replies
    1. marni..blom lagi try...hihihi jom....(ntah bile nk g..huahuahua...)

      Delete
  3. Ajaa..aku called to ask for appointment on 2/1/2014..then date yg aku dpt 16/5/2014..so if ko plan nk jumpe dia ujung taun ni. better ko kol utk appointment tu sekarang la..

    ReplyDelete

anything 2 share??