Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 11 March 2013

030308-280213 THANK U MASTERSKILL;)

salam semua..
salam kerinduan buat sahabat2 n warga URANUS...OSH Dept...n MASTERSKILL am nyer.....

seminggu mengeram di sarang...sbg suri rumah...masih cuba menerima hakikat...
masih mencari keredhaan hati...
Insyaallah..saya redha meninggalkan anda...
namun xpernah terlintas d hati utk melupakan dan meninggalkan semuanya...
sahabat2...anak2 murid....

di sinilah saya bermula...
berkenalan dgn ahli URANUS....
k.dayah...takot giler kene sound dgn dia 1st time dulu..nk nanges okehhh...penangan org utara!! hahaha..
k.azie....walupon dia ni misteri sket....tp dia ok jek...klu xcaya ajakla dia p soping..heee..
dina....dulu dia ni junior kt kampus...xsangka dia leh masuk sekepala....sangat tau dina...xsangka...hihi...
ayu...kami bukan BFF!! hahaha..tp xsangka kiter ni jadik sedara..time kaseh ayu menemukan aku dgn "si dia"..hakhakhak..geli x....hahahahhaha...
k.lyd....haihhhh...fotografer official...insyaallah utk event2 akn dtg okeh!! hihihi..
i xsabar nk p london ikot u....
aja doakan k.lyd berjaya n menemui apa yg dicari2...;)
k.yati....aja ingat k.yati tau.....siap p sabah okeh...ngeh2......
k.ainee baekk...k.ainee pon ada kejap jek...tp mberi impak sampai kitorang p kedah okeh..seronok!!!!!
dr.kas n dr.andy......thanx dr!!! xsangka dr.kas bg i saree.....huaaaaa!!!
mimie..ko antara ahli uranus plg baru...aku terharu dgn iringan ko buat kali terakhir tuh tau...
nape kite xbgamba ek??huhuh...aku doakan berjaya dgn BEHS..n epi wif fmly..idop johor!! hihi..
shilatul....nnt da terer ngait i nk oder okeh..hihihi..

OSH DEPARTMENT...
suhairy!!!!! ko mmg..walupon ko dah jadik SHO yg gemilang....aku sentiasa ingt kenangan ngn ko.
.btw..jeles tau tgk ko keliling dunia......nk ikotttttttt...haha..
fairuz....rumate kt kampus...sama2 bgn lambat p kelas...tdo lintang pukang study konon...
xsangka masih se opis....terima kasih....! aku doakan ko jadik ketuak yg terbilang!! hihi;p
rum n izzah..walupon kedatangn kamu bdua seketika sahaja..
tp cukop memberi impak n memberi semangat pd aku....syg korg....
nurul..lina...jaza..beah...Aisyah..TERIMA KASIH KORANG krn bertahan je dgn aku 
yg xberapa sempurna menjadi ketua yg xberapa nk ketua...
aku mintak maaf sgt2 atas sgl kekhilafan kekurangan diri ini...kerana korang lah....OSH kite sempurna!!!! ;)

geng2 berbujang!!!
SUHANA..AISHAH...MENDON...PAJELIE...K.NANA...JIJAH...K.LAILY...K.NORAMALE..
HASSAN..NIZAM..
ada ramai lg..maap x tersebot....pendek kata....geng2 d kompeni ini..mmg seme sporting!!! n boley layan....korang mmg sahabat2 yg best!!! terlalu byk aktiviti kiter d zmn bujang dulu....suka duka...kalau sebot kang...aku nanges!!! .hihihihi...aku doakan moga silaturrahim ini berkekalan dunia akhirat...syg korang!!!

terlalu byk insan yg ingin di sebot....xter sebot....segala kenangan n pengalaman d sini xkan saya lupakan..
di sinilah tempat permulaan saya mencari REZEKI....
TERIMA KASIH...TERIMA KASIH SEMUA!!!!!!!!!!


BAKTISISWA PEKAN...memori committee members duk seumah..oopss..hahaha..
mancing kolam lah..kene obor2 lah..pakcik lipas....n yg plg best...
LING LING CHI AAAKKKK!!! ;P
BAKTISISWA MUAR..antara aktiviti last join even da x bujang...hihihi.....kenangan KICAP!!

DINNER MASTERSKILL GALACTICA NITE.....opcozlaaa kami mmg xkalah bab carik kostum...
masuk paper u ols!!!!

join kem motivasi bdk2. KELA CAMP, RAUB,PHG.....aktviti last sblm kawen katernyer!!!! best beraket......yg xleh lupe......ada bdk HISTERIA...huaaaaa~

mkn doyan tepi jalan....aktiviti tahunan ahlil URANUS..HEHEHEH.. 

AHLIL URANUS TERSAYANG....sob sob sob...mimi..gambo ko xde..huhuhu..

DINNER MASTERSKILL FAIRYTALE NITE.....meriah!!! ada pari2..ada red riding hood.ader witch.
ader 3 musketeers.ader hercules bertepek bedak..seme sporting!!!! mcm2 ada!!!! haha..

ni bukan kami yg konvo okeh..student2 kami yg konvo..kdg2 join committee....
kdg2 jadik ahlil akademik katernyer.....penyudahnyer..tiap2 tahon kami konvo!!! korg ader???;p

memori beraktiviti wif my students....
i'll miss OSH STUDENTS!!!!! gudlak to you all!!!!!

URANUS FAREWELL....kat PAVILLION u ols..kelasss x....alasan: sbb masing2 seme xpenah pegi. n nanti nk pegi dgn husband msg2 mmg xdptla kak senah oi.....hahahaha...
BYE BYE....ilal liQo'..Ma'as Salaamah...;)


5 comments:

  1. kenangan itu indah kan....
    lps ni aja keje mne?

    ReplyDelete
  2. indah kan kak yie....heee...setakat ni masih floating..or dgn tepatnyer..sedang menanam anggur ..hihi..doakan aja dimurahkan rezeki...;)

    ReplyDelete
  3. Huhuhu sdeynye ja.. Cmne la leh xd gmbo aku dlm uranus kn.aiseyh.. Ingt dlm mimpimu jela k ja.haha.. Anyway,aku ada tringat ko tp xsmpt nk cntact..nk ty kbr berita.. N hopefully ko gmbira di luar sane.aku doakn ko bjaya ja..:-) miz u lav u ja..

    ReplyDelete
  4. wahhh..
    akhirnya kita dah jadi sekapal, ja...hehe
    insyaAllah, ada peluang utk kita di luar sana...
    bagi aku yang penting, kita dapat capai impian kita iaitu niat kita semasa hantar surat tender dulu...hehe
    kenangan pahit manis di kolej memang takkan dapat dilupakan, semuanya akan sentiasa dikenang...
    thanks for being a good friend, mentor, boss and everything u've been...
    good luck for your future undertaking, babe, amin... :)

    izzah

    ReplyDelete
  5. Baru tau aja ada blog. Thnks sbab aja ada sebut nama kak ainee dlm member uranus. Kak ainee still lg ingt kenangan masa keja wlpn sekejap. Kak ainee doakn aja sukses di mana shj berada. Jgn ptus asa (always remind myself too). Disebalik kedukaan sememangnya terselit kegembiraan.

    -noor ainee-

    ReplyDelete

anything 2 share??