Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 15 March 2013

Alhamdulillah..syukur!!!!

Di pagi Jumaat yg mulia...penghulu segala hari....
alhamdulillah..bersyukur xterkata......saya mendapat perkhabaran indah....

xsia2..saya siapkan nota celam-celop tido drpd kul 2pagi td...
susah hati..sebab saya xreti nak buat...huhuhuhu...
siap kul 6 pagi u ols.....huaaaaaaa....tgh ting-tong nih....

alhamdulillah...saya diberi nikmat menjadi penganggor selama 17 hari....

terima kasih di atas doa kalian...
terima kasih di atas kata2 semangat kalian....
terima kasih...hanya Allah yg dpt membalas jasa baik kalian....
saya doakan kalian jua diberkati Ilahi serta dimurahkan rezeki hendaknya bahagia di samping yg tersayang;)

ALLAH MAHA MENGETAHUI...ALLAH YG MEMBERI REZEKI....
mari bersyukur..

No comments:

Post a Comment

anything 2 share??