Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 6 February 2014

HADIAH vs KASIH SAYANG

hi semua...
harini nak kongsi perasaan kejakunan seorang isteri yg mendapat hadiah...

well....hek eleeee..
dpt adiah pon kecoh....nk tayang2 kt seluruh dunia...
berlagaknyer.....nak menunjuk laaa tuhhh.....

ehhhh takkk.....
takkkk laaaaaaaaaaaa....

bukan itu yg saya maksudkan...
cuma...
me n en.suami...eh salah...en.suami dengan saya....
dia bukan jenis yg bg hadiah2 nih....
saya jelaa yg terhegeh2 pikir nk bagi mende kat dia...
susah nk dpt hadiah drpd dia nih....

yelaaaa...
org lain slalu dpt adiah....time besday ke...time anniversary ke...
ada yg dpt adiah sempena beranak pon ada...
dpt macam2.....
ada yg dapat bunga+kad romantik2....dpt teddybear u ols..auwwww......dapat mug ada luv2...hahaha...
ada yg dapat set make up mahal2.....
ada yg dapat handphone canggih manggih...
ada yg dpt BUKU AUTOBIOGRAFI idola pujaan hati....
ehhhh..macam2 laaaaa.....

wowwwww!!!
so sweet...........bestnyer!!!!!!
ada ke org yg xgumbira bile dpt adiah???hihihihi...

cuma satu jelaa...ingin saya nyatakan....
kite jangan ikot orang....
if sahabat2 kite dpt semua tuh....untonglaaa....
bonus utk mereka....kite mestila tumpang hepi....
best! best! best!
tapi....
jgn plak merajuk xtentu pasal..if en.suami kita xbagi adiah pada kite...
or bg mende murah2 je pada kite....
apa org dpt..kita pon nak jugakkkkk....

ehhhhhhh..jangannnnnnnnnnnnnnnn........!!!
adakah anda mengukur kasih syg suami anda dgn nilai hadiah yg diberi oleh si dia????

apa yg penting????
BERSYUKUR............

utk saya???
haahhahahahaa...
saya dah redha si dia bukan yg mcm tuh.....
last saya dpt adiah drpd dia...masa bile ekkk...
tahun 2011 kot.....alaaa masa tu xkawen lg...tgh fasa mengumpan2..ye dak???hahahha...
tp pd saya....
dia setuju nk g jenjalan ngan saya....kemana2 yg sy nk pegi...
kira hadiah gak la tu.....(anggap jela gitu...barula hepi...) hehehee...

namun...
tetiba malam td...dia mimpi agaknyer.....
dia balik keje.....
dia bawa sesuatu utk saya.....
bukan sempena besday...
anniversary pon tidak......sempena beranak apatah lagi...ngeh2....

ok.....
ianya bukan FOSSIL...TITUS...mahupon RADO...
yg saya sebok nk tayang2....
namun....saya amaaaaaaaaaaaaaaatttt gumbira......lalalalaala~
hehehe...

terima kasih abang....(ok..dia xbaca pon blog saya..hahaaha)
dia perasan rupenyer jam tgn saya yg sudah pecah dan putus itu....

sekian....
mari senyum harini sampai petang.....

~(^_______________________^)~






6 comments:

  1. apa saja yg suami bagi pasti berbunga2 di hati wlupun benda tu murah...
    kan...kan..kan...
    mahal atau murah tak penting

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe...rasa seperti mahu terbang..hakhakhak..(ok ini semua poyo) :p

      Delete
  2. hahaha...best2..memang tersenyum lebar klu dpt hadiah drpd suami...tak kisah la bende ape pun..hehehe. aja, follow blog baru koi..hahaha
    http://ainaez.blogspot.com/ :p

    ReplyDelete
  3. Hoyeh!! cayalah abg adi. Fewittttt!!!! Ko pecahkan lagi bebarang lain ja. Kot2 dia perasan nanti dia hadiahkan lagi. Hahahaha.. Ini berita gumbira!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i like arahan suh pecahkan lg bebarang lain..hakhakhak ;)

      Delete
  4. hahhahaha...xleh blah ayat aok ajaaa...hehehee....best2...kire ok la tu..byk peningkatan incik husband ko..good job aja^^ (Y)

    ReplyDelete

anything 2 share??