Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 16 May 2012

KapaL Terbang OPAH ;)

seronok tunggu....manelaaa KAPAL TERBANG OPAH nihhhh...
Heeee..i like dis pic!!!

masa zaman saya blaja dulu..
tiap kali nk balik campus...
seme anak2 buah akan melambai2 kat saya..
apabila saya dah naek bas..
dan secara automatik...
semua bas yg lalu lalang di mata mereka adalah..
BAS CIK JAA...sket2....jerit...ibu!! tu BAS CIK JAA....!!
hahaha...kayo cikjaa korg ada berbelas bijik bas...hahahah..

semalam...15 Mei 2012..
menghantar ibu mertuaku....alhamdulillah...
rezeki mak..dpt menunaikan UMRAH..
sgt gembira!! meriah!!
kami semua feeling2....berperasaan..kalaulah kite semua dpt ke sana sekeluarga..
indahnyaaa!!!
mari menabong!!!!!!

seronok membabai opah bersama anak2 buah..
pastu kami lepak2 tgk kapal terbang...
again....bersama anak2 buah...
semua kapal terbang...adalah..
KAPAL TERBANG OPAH!! hihihihihi......sungguh comel!!!

sblm rombongan mak berangkat..ader sedikit briefing..
saya pon tompang dengar..feeling2 laa.....
xdpt pegi..ambik mood pon jadiklaaa...
hati ini sgt tersentuh...
biler laa dpt ketemu baginda RASULULLAH S.A.W..
layak ke diri ini ke sana?? huhuhu..
Insyaallah..mari kite sama2 sentiasa tanam niat...;)

pastu feeling2 jugak...
xdpt nk hantar arwah mak pi sana...
hmm..xperlaaah...mak mertua pon....da mcm mak saya...
lalu....biasala...saya kan ratu...
hujan lebat x terkawal depan2 org ramai itu......malu sungguh!! huhuhu...

moga mak selamat pegi dan selamat pulang..aaminnn..

lepas aktiviti melambai kapal terbang opah..
kami singgah lepak2 di dataran putrajaya..
hohohoho..feeling2 mcm cuti ari sabtu wehhhhh!!!
rupa2nyaa...

ooooppss..esok hari rabu!!!!!
ohhhhh..keje!!! sekian~


2 comments:

  1. hahaha....rdtax+insurans kete pon cikja harap duit kutu...
    kalau ader bas...terpaksalaa cikjaa join MLM..hahaha=p

    ReplyDelete

anything 2 share??