Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 30 August 2012

AIDILFITRI 2012

Salam merdeka!! hoohoho....semangat kenegaraan x??? hihihihi...

lamanyer x meng update..
byk story nih.....dan juga byk konflik...

1. citer raya.
2. konflik dah resign..lega dan gumbira hahahaha...tp takut..lepas ni nk keje kt mana? uwaaaa!
3. sambungan treatment di DEMC..

hmm...

setat ngn pic rayer lah...heeeee=)

xmasuk astro romantika raya pon x aper laaaaah...ngeh2....=p

family in law....=)

family kepada family in law....

my family (dgn along n kakak ipar jek)....thn nih xcukop korum...xperlah...tahon depan kiter kasik complete!!! Insyaallah...
perjalanan hari raya thn ni ok...
thn lepas saya dah amik turn...
tahun ni kasi la can kat si dia....=p
walupon di rumah mertua....meriah jek...bila da ramai2..mestila hepi...ye x???
cume kesian kat mak mertua saya....yg xberapa sihat...
sblm raya aritu dia exited anak2 seme balik...da set tema PURPLE awai2..
nk begambar ramai2 katernyer.....bile raya...xberapa sihat plakkk..
alahai...cian mak....huhuhuu..
saya juga bersyukur..saya tidak dihujani dgn pelbagai soalan2 bonus cepu emas yg x diingini..
so...mood adalah terkawal..... =)

perjalanan kami...merentas 4 negeri u ols...selangor-perak-pahang-johor..
(xla jauh mana....ader je org lain smpi ke sabah sarawak nun..hehe)

khamis sebelom raya tuh gerak dari RAWANG --> PERAK --> ari rabu raya ke-4 gerak ke RAWANG terus ke --> MERSING --> ari jumaat raya ke-6 sblm balik singgah ke --> KERATONG then terus balik --> RAWANG

story lain..xde mende sgt.....besela..beraya..mkn kuih..rendang ketupat bagai....
cume nak highlight...
dlm pejalanan balik dari perak ke rawang....
singgah di petro station kat sg.besar.....
HP SAYA TERCICIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
maybe letak atas riba...bgn..keluar kete..n terjatoh kat luar....
siap patah balik....tanya org keliling..xder dah..
mula kol no. saya...dapat!!! lama2 da masuk voice message...hmmm..."selamat" dah laaaa tuh..

cmane nih? cmane nih? sengal la ko ni aja!!!! cuai!! sentil! 
so...diam jelah takut ader org marah....huwaaaaaaaaaaaaa!!! =(
sblm sampi rawang....tiba2 ada org ajak singgah LOW YATT...hohohhohohohoho!

mekaceh abang!!!! walupon x puas hati dia pon sebok tukar hp lg canggih drpd saya...cisssss!
syukur jelah....still dpt ganti....
saya tetap diam xleh nk gaduh2..(xberani nak demand2)....sbb sape suh saya yg tercicirkan telefon bimbit itu??????? 
ko ader duit ke aja???? ko kan tinggal menghitung hari nak tunggu next gaji 1hb oktober nanti.............kwang2..

..SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN..
jemputla dtg beraya ke rumah saya....roger2 dulu okes...=)

2 comments:

  1. apa salahnya org yg jumpa hp tu pulangkan balik.....manusia...manusia

    ReplyDelete
  2. tula pasal...pasrah jelaaa...
    klu x..tension sepjg perjlnn..kacau mood...huhuhu...

    ReplyDelete

anything 2 share??