Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 13 March 2012

konon2 tgh buat soalan exam..;)

hmm..auwww~
harini pakai headfon baru...murahhh punya...(tensen headfon asik rosak je...)
hmm..konon2 berazam ingin menyiapkan soalan2 exam bdk2 nak final awal april nih..
hmm..konon2..opismate melihat saya sedang khusyuk membina pelbagai soalan esei mahupon soalan aneka pilihan...

sebenarnya......

taraaa...saya tgh mood layan lagu nih....



BEGITU INDAH- by PADI
Bila cinta... menggugah rasa
Begitu indah... mengukir hatiku
Menyentuh jiwaku...
Hapuskan semua gelisah

Duhai cintaku... duhai pujaanku
Datang padaku... dekat disampingku
Ku ingin hidupku selalu dalam peluknya
Reff :
Terang saja... aku menantinya
Terang saja... aku mendambanya
Terang saja... aku merindunya
Karena dia... karena dia... begitu indah

Duhai cintaku... pujaan hatiku
Peluk diriku... dekaplah jiwaku
Bawa ragaku melayang
Memeluk bintang

Na... na... na... na...
Back to Reff :
Begitu indah... begitu indah... begitu indah...
Oh... ho... oh... ho...
Begitu... begitu indah

maksudnyer?? adakah saya tgh berjiwang?? xkesahlaa kan walupon syiokk sindiri..ohhhh....^__^

2 comments:

  1. kita serupa....huhu..tension2 wat keje ofis..melayan mp3..haha..~my bias now...sesal mendua klangit...

    ReplyDelete

anything 2 share??