Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 26 March 2012

selayang maLL busukkk..

hmm..sudah dua weekend berturut2..
saya tersadai di rumah x kemana..
boringnyer ya amat...

masuk dapur..keluar dapur..sapu sampah..mendobi.....
mentido dan sebagainyer...haihhh~
tv tu pon da menyampah kot tgk muke ini..
yg masih x berubah jadik muke sitiNurhaliza..hahaha..

lalu..wiken kali ini...
sudah cube membuat ayat manja..
mengajak si dia ke Melaka..
p tgk org kawen..leh jalan2..p zoo..p taman rama2..p taman buaya..
hmm..
HARAAAAAAAMMMMMMM...tidak dilayan....huaaaaaaaaaaa~

si encik suami..
dia plak..best jek..
balik keje..boleh singgah2 uma kawan dia....
petang2..leh main bola tampar dgn kawan2 dia...
ohh...jeles!! saya tidak ada kawan di kawasan taman ini..
kalaulaa..geng2 GMJ ke..geng2 kawan blaja dulu ke.. duk dekat2 cni..
xyah bawak saya kemana...saya dah pandai bawak diri...hahaha..
ohh..saya tidak sempat bersosial dgn jiran2....
ohh..saya xde geng ahli mesyuarat tingkap di sini..
ohh..itu bukan saya...
saya ini ramah-tamah orgnyer..lagi suke hidop tlg-menolong sesama jiran..
ohh..tersiksa tidak boleh menjadi begitu..
kesianlaaaaah kat saya..huhuhuhu..

lalu..dia pon buat2 kesian kat saya..
dan membawa saya pergi..pergi kemanakah??
hmmm...SELAYANG MALL..

what??? againn??
dari zaman bujang..itula jugakk port nyer... 
hmmm..diam jelaaa..dan SABAR...
hanya org yg penah ke situ je laa yg tau..apa jer yg ada di situ..huaaaaaaaaaaaa~

nape dia suke bawak saya kesitu??
1. dia mmg suke bergerak area dekat2 tu jek..
2. dia xsuke tempat ramai2 org..sesak2..
3. panggung wayang disitu mmg xde org..ada 3-4ketol manusia jek..

yg saya menyampahnyer..
1.  kedai kat ctu ntah pape..satu dua je yg bukak..nk cuci mata pon xboleh..
2. movie dia ada 1-2 cerita sahaja..
3. mall kat ctu..busuk2 sket..bau asap rokok..mcm terbiar..huuuuu~
4. geramnyer laaa...napelaa JUSCO RAWANG yg baru tuh xde wayang...

saya sebenarnyer xde mood pon..
xberharap sgt...sbb da agak dah..ntah citer ape jelaa yg ada..
nk tgk citer lawan2 katanya..ok fine..

skali je..ada 3 cite je..1. cite tamiL..2. woman in black. 3. john carter..
saya xnak pilih..sbb nanti saya membebel..
biar dia yg pilih..
pastu biar dia xleh komen apa2..hahaha..

then..movie yg terpilih....adalah..


citer apakah??
ohh..hero HARRY POTTER!!
tampil dgn gaya yg sungguh matang...
oh citer bergenrekan seram....
pelakon sorang dua jek..
adalaaa suspens sket2..
jln citer ntah pape..
ending xbest..
penat dia duk selesaikan misteri roh wanita berpakaian hitam itu.....
last2 dia tetap mati bersama anak dia..
ohhhh..apakah?? xpaham....x puas ati..
kalau kat INDIA, da kene bakar dah SELAYANG MALL nih...

dia nk komen banyak..tp dia xboleh..
sbb dia yg nk pegi sini..ooOoo..citer lawan2 yea..haaa..ambik...
pergilaa lagi SELAYANG MALL....

akhir kata..saya bersyukur..
ada jugak org sudi bawak saya keluar..walaupon ke SELAYANG MALL..
SELAYANG MALL YG BUSUKK.. (maafkan saya org2 selayang..opss..)
terima kasih abang...
(giler xpuas hati..penat bebel kat cni..dia bkn baca pon..dia xheran pon..hahahahhaa..)

wiken minggu depan already booked FOR KENDURI CIK IZZAH..
sape buat2 lupe mmg nk kene....sekian~




4 comments:

  1. tescO rawang ada..best apa...

    ReplyDelete
  2. jauh..tesco bkt beruntung sebelah rumah je...=p

    ReplyDelete
  3. haha...aku leh jadi tukang gelak je..comei la entry ni..hihi..~sian kat aok yee...pepun, de juga org yg tlg bwakan...

    ReplyDelete
  4. hehe..cik shila..tula pasal..
    berkahwin xsemestinye perlu SEHATI SEJIWA SEHOBI dll..
    saya doakan cik Shila ketemu dgn pasangan secepatnyer..aminnnn;)

    ReplyDelete

anything 2 share??