Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 20 April 2012

5 S

hgjhfduyfduuygu(*&^^$%#$#$#@#@@!!!!!#%!!

begitulah keserabutan yg melanda diri...

seiring..sejalan..seia..sekata...dgn ini gambar..........

hahaahaahaa....4 tahon kot...berkondisi cenggini..
xde PA kot....
org yg paling bzzzzz di URANUS...KATERNYER...
xkesahlaa dey ols sindir2...dey ols geleng2 kepala...
xkesahla kalau org sebelah hari2 lap meja dia...ngeh2...
janji..jgn kacau meja saya ok...BANYAK DOKUMEN SULIT KOMPENI..
kalau hilang...tutop kedai okehhhh!! hohohoho....
sedikit sebanyak la yg menunjukkan..betapa..
NOORMALIZA HAMDAN nih..'aset syarikat'...(ader ker CEO kenal aku??wakakaka)

penat mengajar..3-4-5 S....
suh student paham n praktik di tempat keje..

SEIRI-SEITON-SEISO-SEIKETSU-SHITSUKE....

aternyer...ampehhhhhh!!

ILMU TANPA AMAL BAGAI POHON TAK BERBUAH...alahai~
berkali2 tertampar..di pipi sendiri...
ooppss...Puan DINA..tulaa pasal...saya pon cube blaja utk sedar diri...
tu baru sedar diri bab HOUSEKEEPING..
blom lg bab lain....kwang2....pelan2 la yek..

sesungguhnyaa...

dgn sedikit nuuurrrr....
dgn sedikit kekuatan...
sempena menyambot cabaran..
sempena diri ini sebenarnyer....
YANG DAH "XDE KEJE" DA PONNNN....DAH ADA BANYAK MASA SEKARANG PONNN...
hahahaaha..
so...


jeng jeng jeng!!!!
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


hahahahaha..
first of all...thanx to kak Puan AZIE..
dia kesian tgk buku2 saya bengkok2...jatuh terkulai...
dia sponsor tempat sandar buku tuh...
yg regenyer bape sen je..yg saya x beli2...hahaha..
so..buku2 saya terkawal sudaaa....
then..
rupenyer2...
keychain-keychain yg bergumpal tadi tuh....ada BANYAKKKK rupenyer...
kasihan kawan2 bg..wat tanda kenangan....
ok fine..saya paparkan..;)
ok la tu kan...even xde pokok ORKID rendang ker...
even xde lampu blink2 ker...
jadiklaaah...kire lapang la kannn...
side mirror tu kene menten situ..
penting sebagai SAFETY PRECAUTION semasa saya asyik bermuke buku...or berblog..ooppss!

ok lah.....kiter lihat jelaaa...
bertahan berapa lama ia tersusun rapi begitu...... ^_^



3 comments:

  1. lawanya meja...
    meja kak yie kt opis ni lg mcm kapal pecahhhh...
    kemas?
    tahan la 2-3 hari pastu back to normal...

    jadinya....tak pyh kemas....hahahahaha

    ReplyDelete
  2. kak azie..=)

    kak yie..hahaha..tau xper..
    ikotkan hati mmg nk biar jek...
    tapi 4 tahon skali....aper salahnyer...=p

    ReplyDelete

anything 2 share??