Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 6 April 2012

begitu ekk??

semalam..
seiring dgn keadaan diri yg kurang semangat..
tetapi..
masih TAK give up lg okehh...

terlambat bgn lg...
tuh bgn kul 6.30 pg...pon lambat..!!!!
kalau keje kat SEKOLAH KEBANGSAAN KERATONG DUA kan heaven..
umah saya dpn pintu pagar skolah jek..
bgn kul 7.30pg pon masih sempat...aiyooo..
so..
kira2...minyak kete pon x isi lg..
klu masuk halfday pon..membazir jek...
seronok kan alasan2 ini....SO..saya pon..
meng EL kan diri...(emergency leave)..

ada org jeles..dia pon pegilaa keje..

tiba2..

pintu rumah dibuka pd waktu tghari....

hahahaha...ada org HALFDAY....
xpuas hati la tuh....hahahaahahaha!

lalu dia mengajak saya ke klinik..
bosan sebenarnyer nk p klinik lg..dan lg..
saya da boleh agak apa yg doktor tuh akan kata..
utk mengelakkaan kehampaan berlaku terhadap org tuh..saya pon ok jelahh..
(yelaaa...bkn senang ok ada org tuh mahu mebuat aksi2 prihatin..)

sprt yg dijangka..doktor nasihat mende yg sama..
tgkla cmane...seminggu dua nih...huhhh..
kalau saya da xtahan..baru saya akan pegi jmpe yg PAKAR..

pastu kan...pastu kan..

sebenarnyer nk citer yg nih....hahahaha..

kami p kedai..beli brg2 sket..
kat cashier tuh..ada org tunjuk kat saya....nak nih??

lalu saya pon mengangguk dgn mata yg bersinar2..(ohh..dia tahu rupenyer my fav choc..)

sambil2 dia bayar tuh...dia mengeluarkan kata2 yg bersahaja...tanpa sebarang ton tinggi atau rendah hokehh..yg mcm ayat penyata tuh..tanpa sebarang penanda wacana...

"dahhh.dahhh...pasni jgn nk nangih2 dah...."

lalu saya pon berfikir...nih kira ayat atau kata2 org memujuk ke aper ekk??konpius jap..
mcm x ikhlas jek??terpaksa ke??

hahahahaahaha..
hahahahaahaha..
dan..
hahahahahaahaha..

kira ni laaah yg plg bagus dia boleh buat..hahahahahaa..

bg sejambak bunga ros...bg sebakul coklat...bg kad dgn kata2 romantis...bg teddy bear besaaa punyerr...buat mcm2 adengan SURPRISE....
seme tuh dlm NOVEL..
xpon dlm citer NORA ELENA..
atau dlm filem OMBAK RINDU..
xpon kalau nk masuk tibi macam AWAL ASHAARI+SCHA...
mungkin anda seorg yg bertuah jika mengalami aksi2 tersebut..hargailah segalanya..

maka...saya bersyukur..
kesian dia..dia sgt2 xpandai...
ok fine.....hahahahaa..(^_~)


3 comments:

  1. haha..pepun, aku jeles gak...at least de juga org nk blikan coklat w/pun sbungkus...hihi..

    keep praying..insyaallah!!!! ~ wei, ko bca imtiaz fb x, dak laki nk men futsal...jeles doh!!! jomlah kita date...i merayu ni..\0/\0/

    ReplyDelete
  2. Sebungkus choc pun romantis jugak.. Slo2 dh tu.. Kekg 3 bgkus pasti sbakul la.. Yg penting dia sayang.....

    ReplyDelete
  3. shila...klu kene masa dan tempat..ON JEK..aper lg..ko laa yg jadik organizer!!!! aku juga merayu nih...hehehe..

    kak yati....heeee...senyum lebarrrr....

    ReplyDelete

anything 2 share??