Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 26 June 2012

cube kire gune botol air mineral......huuu..

xkan xpenah tgk botol air mineral 100ml ni kan? yg kite slalu duk teguk hari2 tuh...
xkesahlaa cap ape pon....

seorang wanita normal akan mengalami kitaran menstrual normal selama 5-7 hari...
dan akan kehilangan darah sebanyak 50-80ml......
seminggu.... lebey kurang setengah botol...
5-6minggu lebey kurang 2-3 botol la...ye x???

stat hari khamis lepas...dia buat dtg angin puting beliung...mencurah2..double triple MENG GILER,,,.saya rasa dlm masa empat hari pon da leh dapat 2 botol lagi...hasilnyer lumayan....hahaha..
 boley x saya wat statement gini?? mcm gembira jek bunyiknyer kan?? huuuuu....

Dalam hati tuhan jela YG MAHA MENGETAHUI....

namun alhamdulillah...saya bersyukur...
sokongan rakan2...keluarga..
saya masih kuat dr segi fizikal...walupon sedikit goyah dr segi mental...tp kuGAGAHkan jua diri ini..
saya masih boleh berjalan...boleh pergi ke opis...
maybe sebab mkn minom saya... bertahan menggantikan apa yg telah hilang kot????

saya da p klinik kesihatan..saya da p klinik pakar wanita...saya pon siap p jmpe SENSEI...huahuahaua...
wiken lepas....ader jugak mencube alternatip berubat kampong.....

INSYAALLAH..esok saya cube ke DARUL EHSAN MEDICAL CENTER...
cube membuat 1st appointment dgn seorang pakar O&G...Dr.Zamri Abdul Rahim...
recommended by sahabat en.suami.....

aperla yg akn berlaku yekkk..
ok ke x layanan dia...
details ke x..pemeriksaan dia....
dia akan cek mcm aritu lg ker???
apa yg berlaku dlm diri saya ni sebenarnyer yek????????? huuuuu....
moga ada jawapannyer..ada jalan penyelesaiannyer.....AAMINNNNN...

(ntah pape ko ni aja..org suh ko pikir buat proposal utk sambung phD....ko MALAS..
ko sebok kire air dalam botol mineral tuh.....huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh)

2 comments:

  1. saba la beb...org lain ade yang lagi teruk penyakitnye...

    ReplyDelete
  2. mana tahu pas ni akak boleh buat phd in O&G..dah terer dh kan segala details psl hormonal imbalance sume..

    moga semuanya selamat.

    ReplyDelete

anything 2 share??