Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 July 2012

bukan keluhan..tp luahan..

en.suami: pg td p keje kul 6pg? bkn ke slalu p kul 6.30pg ke?
si isteri:    a'ah..gerak awal...gerak kul 6.30pg kene speeding mcm masuk litar....klu gerak awal, rileks sket..
en.suami: xpenat ke hari2 mcm ni? jauh2 cenggini..
si isteri:    penatttttttttttttt...tp xtau nk luah kat sape...nk bgtau sape...(jawab dgn lembut tp sedikit keras...sambil jeling kat dia sbb dia p keje 5minit je da sampai..) 

oppsss..ada org terdiam...tanya lg soalan pelik2..
hahahahaha..puas hati saya...

iyerr..saya tau ada org yg berkondisi lebih teruk yg mengalami pelbagai rintangn dan cabaran yg lebih hebat drpd saya..

ok...saya bersabar nk tunggu februari 2013....cptlaaa...cptlaaa...cptlaaaa.............

6 comments:

  1. lmbt nye ko nk ikut jejak aku..bln 2 next year aku mgkin berada di mana2 tp tidak di cheras..wawawawa

    ReplyDelete
  2. Huhu, penat memang penat!dulu akak ulang alik dari gombak pun dah penat ni apatah agi aja yang duduk lagi kan? aja Tak duduk dah kat sri bayu kenape?...hmm...ada apa dengan februari 2013? :)

    ReplyDelete
  3. kak laily: hmmmm~ huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~
    tu jelah yg mampu diungkapkan...xmampu nk explain kenape dah x duk ctu...paham kan...huuu~

    feb13....bonding saya abes!!!!!! weeeehuuuuuuuuuuuuu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, panjangnyer huhhh...okay akak buat buat paham yer :), aja banyakkan bersabar dan berzikir Insya ALLAH Aja mampu buat!!! kalau bosan drive pasang head set aok call koi, kita borak2 n gossip, okeh anytime beb ^__^ boleh, Feb 13 tu, cayelah time will flies very fast trust me...masa itu akan tiba untuk aja...:)...Ganbattee ajachan :D

      Delete
  4. SABAR SABAR SABAR...kalau 4 tahun kita boleh sabar..ini pulak 6-7 bulan, watadahallah!=D

    ReplyDelete

anything 2 share??