Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 25 July 2012

saya terjatoh!!hahaha..

semalam kan....masa odw p keje...
saya mengantok xterkawal....
al-kisahnyer...disebabkan mamai...
masa smpi opis jek...langit mendong awan berarak...
lepas parking kete..
saya menonong keluar n lock kete..
pastu patah balik..nak cek segala tingkap da tertutop ke blom...
tgh cek...cek...sambil mamai mamai......

bedebuk......
ya Allah.....saya jatuh tersungkur!!!!!!! kwang2....hahahah..
malu giler wessss!!!!!!
seb bek baru kul 7.10pagi...
cepat2 pandang kiri kanan....gelap lg...xde org nampak!! huahuahuaaaaaa....
saya hingat seluar saya da koyak....seb baik takkkkkkkkkkkkkk...

hasilnya....lutut ku luka....

ingat2 balik...ntah pape...nk gelak pon ader....xsenonoh laaa aja oiii...
ko boleh luke....x ubah mcm kanak-kanak yg slalu luke kat lutut sbb terjatoh tuh.....adoi la haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..
x angin x ribot....x pasal2....sengal x?? huhuhuhuhhhh..

No comments:

Post a Comment

anything 2 share??