Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 13 July 2012

nyarissss lg okehhh...

saya ingin memulakan hari ini dgn baik....
walupon emosi mmg sedikit risau disebabkan TRAUMA...
trauma isu bleeding saya....malaslah nk pikir lg..malaslah nk nanges lagi....

saya juga ingin meletakkan entri yg baik dan memberi manfaat utk dikongsi...
ingin bertenang sprt kak laily di entry nya hari ini...
MALANGNYA....
saya gagal mengawal emosi....saya gagal.....

URANUS diganggu lagi...
kekacauan yg berlaku awal tahun dulu (kegembiraan yg dirampas) berulang kembali..
episod kali ini...
saya pasrah...
JIKA..
ianya mmg satu arahan yg xdpt dielakkan...saya akan "cuba" patoh...
TETAPI..
saya akan membantah sekeras2nya jika tanpa sebarang sebab-musabab yg x relevan!!!
saya tidak akan tunduk jika saya mesti berkompromi tak tentu pasal...aper kes???

DAN..
saya sgt geram jugak disebabkan seseorang yg terhegeh2.....eeeeeeeEEEEeeeee!!!
letih betol emosi harini.....saya sembur je kat dia!!!!!!!
nyaris nk baling sesuatu tadi....
baling2 manja mouse komputer jek..pastu kutip balik..hahahhaa..
kepala juga dah berdesing!!! sbb...saya rasa nk tinggalkan kompeni ini hari ini juga...TAPI TAK BOLEH...
tolonglaaa...)(&^$##$%^^%$#@!!!!!
arghhhhhh!!!!!temperature dah naikk!!!!!kepala saya dah pening!!!!!!

saya dah tekad....
paling tidak pon...JIKA TAK DAPAT TENDER 24HOURS pon....
saya akan TUKAR DEPARTMENT for 24hours!!!!
pedulik hape!!!!!!! (walupon dlm hati ketar2....iyer..iyer je aku nk duk dept lain??haha)
serius!!! mmg da nyaris-nyaris nk buat memo tadi...

alhamdulillah...
at d end...konflik terkawal....
terkawal tu maksudnyer....ntah..saya pon xpasti ianya da berakhir ke blom.....
da terkawal tu kira baguslaaaa....
ok fine..
tunggu jelah point terakhir.... jika perlu...
mmg saya akan blahh je ke dept lain............
adoiyaiiiiiiiiiiiii~

JIKA DAN JIKA....TAPI BETOL!! SAYA AKAN BUAT BEGITU...
SUNGGUH!!!

1 comment:

  1. kenapa puan maliza???aku lg byk kesah tp tu la kan..hmm

    ReplyDelete

anything 2 share??