Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 14 October 2012

Empat belas oktober;)

alhamdulillah..masih dpt meng update blog....
update blog..sebab nak masak di hari spesel ini...
tp gas da abes....so..ber on line laah...
kukuh x alasan......huahuahua..

alhamdulillah.....
saya bersyukur....
saya masih bernafas....

alhamdulillah...
berkesempatan bertemu dgn hari bertarikh empat belas oktober..
lantaran bertambah satu nombor di usia...
dua puluh tujuh sudaaaa...

alhamdulillah...
saya bersyukur....
saya masih boleh melihat dan mendengar...mahupon merasa...

alhamdulillah..
saya bersyukur...
saya masih mempunyai keluarga dan sahabat2 tersayang...

alhamdulillah..
saya bersyukur..
saya ada si dia di sisi....

alhamdulillah...alhamdulillah...alhamdulillah.....
TERIMA KASIH ALLAH....
TERIMA KASIH SEMUA....
KERANA SAYA MEMBESAR DGN "JAYA"NYAAAA;)

2 comments:

  1. Birthday?...Selamat hari lahir Aja,akak doakan semoga Allah sentiasa merahmati kamu, dikurniakan rezeki dari segala aspek, dipanjangkan umur, sihat selalu, dan bahagia di samping insan2 yang tersayang...happy go lucky okeh!!! ^__^

    ReplyDelete
  2. tQ kak laily!!! yuppp...hepi always...hope so...;)

    ReplyDelete

anything 2 share??