Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 12 October 2012

tak tahan dan SANGAT meluat!!

setereessssssssssssssssssssssssssssss!!!!!
meluaaaaaaaaaattttttttttttt~

ada org yg ada mulot tp mcm xde mulut...
ada org yg tahu...tapi buat2 tak tahu......
ada org yg terlampau x kesah.........
walaupon dia xkesah konon sbb dia x susahkan org lain...
tp sebenarnyer mmg menyusahkan........tau x......???!!!

saya budget bagus kah???
konon2 saya ini..mmg yg buat semua kahh???
jawapannyer...

kalau IYER...kenapa??????
YES I AM!!!!

kalau rasa ADA yg lain LEBIH bagus....
so silaaa lahhhhhhhhh..............saya doakan..saya gembira dan SANGAT bangga bg pihak.....

tp tetap MALAS NAK AMBIK TAU KAN??
X KESAH kannnn?????

BODOHHHHHHHHHHHHHHH ke ape!!!!!!!!!??
bak kate si kanggaroo dlm game HANGGAROO tuu...dgn nada sinis...
ARE U... STUPID OR SOMETHING?????!!!!!!!!!

(maafkan saya...saya emo dan mengeluarkan kata2 kesat.....saya x bermaksud apa2 pon....tp ini ialah jeritan hati kecil yg sebenar...xde maknanye nak cover2...saya x mampu menjadi mulia.....saya tau..xde sape pon yg saya perlu jeritkan...perlu saya adu kan.....hanya amarah kepada diri sendiri.....Ya Allah ya tuhanku.....saya da x tahan.....Ya Allah....tunjukkanlah hambamu ini jalan.....utk mengelakkan dosa2 ini bertambah...ingin saje melangkah pada masa ini juga....Ya Allah...keluarkanlah aku dari BELENGGU ini...)

1 comment:

  1. Wah, terkejut akal aja...kenape nie...what's wrong? what happen?....sejukkan hati yer aja?

    ReplyDelete

anything 2 share??