Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 1 October 2012

hohohoho..TAI CHI..FROM ZERO TO HERO..

semalam saya dpt upah....
upah sbb saya kene tinggal org tu p memancing...
so...dpt ber MOVIE!!! yeeehaaaaaa=p

xtaupon nk tgk citer ape...redah jek....
so kami pilih....citer nih....
TAI CHI O..
apakah??

SUPERB!!!!!!
saya pilih sbb saya tgk action chareograph dia yg from IP MAN stories...so maybe x menghampakan..
mmg x menghampakan!!!
tp maybe seronok JIKA anda adalah peminat2 citer kung fu laaaa...
pelakon2 dia xkenal sgt pon..tp still memberi impact!!!
xleh blaa tgk TONY LEONG KA FAI da tua...berlakon serius plak tuh..
dia lebih nampak macho biler da tua laa saya rasa...haha..

citer dia pasal seorg pemuda nk tuntut ilmu kungfu dalaman sbb nk ubatkan penyakit dia..
kung fu tu plak hanya di praktiskan di sebuah kampung..
mmg semua penduduk kampung tu terror2 belaka...
budak pmpuan yg ikat rambut yg main citer kungfu ping pong pon ader...hahahaha.
malangnya...kung fu tersebut tidak boleh di ajar kpd org luar...
bermula lah kisah2 yg menarik...
woaaaaaa!!! besttttt!!! drpd 5 bintang...saya bagi 3 setengah ke 4 bintang...hehehehhe..
silalah menonton di pawagam berhampiran anda yek....;)

semangat aku promote citer ni...hohohoho...
siap ada sambungan okeh....

TAI CHI HERO...at d end of diz october!!!! can't wait!!!!!!!!!!!!!!!

ni bukan gambo pelakon2 citer TAI CHI O tu okehh....hahaha...da lama x dating katakan...ala2 laaa...macam biasa..as usual...(sorang muka x terkawal..sorang lg muke terpaksa layan......hahahahha..) 

No comments:

Post a Comment

anything 2 share??