Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 9 October 2012

JOBSTREET...JOBLESS.MY...PORTAL SPA...

hmmm...
mood saya masih x ok...
ntah...lately xberapa nk bersemangat....
nk p keje ok lagi...
bile nak drive balik....Ya ampunnnn..bercinta....
rasa mcm malas gile nk drive........!!!
bukannya jem sgt mcm bulan puasa...
tp tetap rasa mcm xde mood nk layan jalan....
rasa mcm nk terbangggg jek..
x pon...
seboleh2 nak kelip2 mata jek..sampai umah!!!
hahahaha...NAN HADO laa kannn...
so..mmg betol lah kot.....saya mmg da xboleh berada di sini.... 

keaadaan kewangan pula...
xdelaaa tahap muflis...
saya bersyukur.....saya masih cukop makan pakai..
masih boleh sarapan nasik lemak telo goyang + tempe goreng + paru goreng bagai...
(tgk menu sarapan...patotlaaa....maintain x kurus2..huahuahuaaaa)
masih boleh melayan nafsu terhadap tudung relip2...
syukur......
saya sangat kagum...
melihat...pakcik2 driver bas...
pakcik2 guard...yg berapa lah gaji mereka ekk...
sedangkan ada anak lapan...dan jua isteri yg menanti di rumah...
tapi saya?? ada PAK CHOR, MAK CHO DAN ANAK2 PAK CHOR jek...hihihi..
masih rasa xcukop...menghitung....senantiasa...
tapi saya tetap pikir...da sampai masanya kot...
duit MINYAK+TOL saya...digunakan ke arah yg lebih berguna...
cost and benefit analysis katerrrnyerrr...
so..mmg betol lah kot.....saya mmg da xboleh berada di sini.... 

hmmm....motivasi bekerja plak....is ZERO..
saya hanya membuat kerja2 hakiki sahaja....
no more extra work for d company.....
kdg2 semangat tu berkobar2...
tp aura negatif ini menghalang....
huhuhuu....saya tau... x bagus...tapi da mmg xlalu....
saya mmg da xboleh paham lagi...
da x boleh mengikut arus gelombang di sini...
mcm makin mengarut....
da xmampu nk mendalami perasaan manusia2 yg..
TIADA TANGGUNGJAWAB...

ish2...jgn menuding jari kepada org lain aja hoii...
ok fine...yer laaa yerlaaaa....ianya adalah diri saya...
saya dah xmampu setia dan TAAT lagi seperti sahabat2 yg lain...
so..mmg betol lah kot.....saya mmg da xboleh berada di sini....

buat masa ni...
hati berdebar2...
minda berasa sesak....
kepala xberhenti ber nyuttt nyutttt.....
kerana...
MASA HADAPAN ITU...SANGAT KABUR...GELAP...
XMAMPU MENJANGKA.... XJUGA DAPAT MENEKA...
untonglah kalau kite nampak apa yg akan terjadi....
sesungguhnya...
ALLAH YG MAHA MENGETAHUI....

buat masa ini juga...
JOBSTREET.COM....JOBLESS.MY...PORTAL SPA..
adalah laman kegemaran....
menanti reply di inbox...
mengharap panggilan utk  ditemubual... dgn debaran...

doakan...doakan...doakan.....
sabar..sabar...sabar.............

"Allahumma yassir wala tu’assir robbi tammim bi’khair"
O Allah, make it easy, and do not make it difficult. 
O Allah, make it end well..
...Aaminn...




1 comment:

anything 2 share??