Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 30 October 2012

oktober yg kelam~

dah lama saya x menghupdate...
hmm..xde ape peristiwa sgt yg ingin diluah..atau dikongsi...

raya haji pon xde yg spesel.....
balik kg belah en.suami....ngelat kan??hahaha..xpelah..saya xkesah pon..
mana2 pon same je..
kami je yg ada....adek-beradek lain xbalik...
so biasa2 jelaaa....
cuma aderla penyeri...
adek ipar melahirkan anak ke-2...
yg sulong putera..yg ni puteri...dah dpt sepasang dah dia....
gembira bg pihak....alhamdulillah..
seronok tgk mak sebok menguruskan anaknyer yg dlm berpantang...
xcukop tgn juga mak nk menguruskan si comel tu..
tambah pulak si abg mmg manja dgn opahnyer;)

(walaupon blom tiba masanya lg....saya slalu pikir....
kalau saya nanti...nak berpantang kat mana yek??? 
sape yg nk jaga saya?? mcm segan je nk duk umah mak mertua...? nk suh mak ude saya ke?? 
mcm x harap jek....atau..boleh ke saya nk susahkan along saya....suh dia carakan saya???
 hmm...ntah....
lama dah saya pikir konflik nih..sejak belom kawen lg......hahahahahhaa....bengong x??? 
blom pape da sebok serabotkan kepala hotak...hahahaha..
tgk jelah nanti...jika diberi kesempatan olehNYA..aaminn)

sebelom raya haji...dan selepas raya haji..saya sebok berulang ke DEMC lg.....
hmm..insyaallah...nnt saya hupdate info ttg treatment saya...

2 comments:

  1. tulah lama sangat tak dengar celoteh cik aja kiter nie...rinduuuuuuuuuuuuu akak kt korg...:)...dah lama tak lawat uranus kan?kan?kan?...:)

    ReplyDelete
  2. tula kak laily...rinduuu..
    bila tiba masa....jgn lupe singgah dulu ke URANUS okeh;)

    ReplyDelete

anything 2 share??